Actualitzat el 10/02/2016

R(EVOLUCIÓ SILENCIOSA)

Exposició de fotografia VICCC2016

El passat dilluns 8 de febrer es va inaugurar a la Fundació Mil·lenari l’exposició de fotografia de Maite Muñana Fernández,  inclosa en la programació del VICCC2016.

L’autora es defineix com “una artista visual, autodidacta, submergida en la intenció, com una llavor que floreix creant el món que somia”. Espontània i instintiva, la Natura i la Maternitat són els seus motors de creació. La seva obra, R(evolució silenciosa), neix d’un viu interès per la recerca d'alternatives de vida que respectin el medi ambient i contribueixin a la conservació del nostre planeta terra.

L’acte d’inauguració va comptar amb la presència d’un nombrós públic i de representants de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Vic.

L’exposició es podrà visitar a la Fundació Mil·lenari de dilluns a divendres de 9 a 13h i de 15 a 21h durant el mes de febrer.
" Si caus set cops, aixeca-te'n vuit." Proverbi xinès

No hi ha cap acte previst a l'agenda