Sala d'art

FUNDACIÓ MIL·LENARI disposa d’un nou espai dedicat a l'Art per tal de fomentar la fotografia i el disseny gràfic. Volem ser un referent per tenir exposats els treballs de la gent que s' està obrint camí en aquests dos camps i que puguin ser admirats per tothom. Vols exposar la teva obra?

Contacta amb nosaltres!

També pots enviar-nos un correu electrònic a [email protected] o trucar-nos al telèfon 93 886 65 10.

R(EVOLUCIÓ SILENCIOSA)

Exposició de fotografia VICCC2016

El passat dilluns 8 de febrer es va inaugurar a la Fundació Mil·lenari l’exposició de fotografia de Maite Muñana Fernández,  inclosa en la programació del VICCC2016.

La Vellesa cubana

Nova exposició de la Sala d'Art Mil·lenari

Exposició de retrats de Maribel Fornell i Prat. Estarà a la sala fins al 31 de desembre. Esteu tots convidats a visitar-la!
Inauguració de la nova exposició fotogràfica \

Inauguració de la nova exposició fotogràfica "Le Mirage" per Ikram Bouloum.

Ha tingut lloc el divendres dia 2 de març a Fundació Mil·lenari.

La inauguració ha aplegat unes 50 persones.

Us convidem a la 19a exposició fotogràfica \

Us convidem a la 19a exposició fotogràfica "Abstraccions"

a càrrec de Josep Guiolà (del 12 de desembre del 2011 al 31 de gener del 2012)

Inauguració de l\'exposició \

Inauguració de l'exposició "Superfícies, conjunt de punts de l'espai que poden ésser determinats per dos paràmetres"

El passat dilluns 11 de juliol es va inaugurar a l’espai Sala d’Art de Mil•lenari Unnim l’exposició fotogràfica.

amb obres de Damià Bas i Jordi Cervera. Els autors van poder explicar al públic...