Avís legal Fundació Privada Mil·lenari

Amb aquesta web, Fundació Privada Mil·lenari, actuant sota la denominació comercial Fundació Mil·lenari, dóna informació dels ensenyaments que imparteix i d’altres activitats que es fan al centre.
Els continguts oferts en la pàgina web són merament informatius i no tenen efectes vinculants per a Mil·lenari Unnim.
La responsabilitat de la utilització de la informació és de l'usuari. Fundació Mil•lenari es reserva el dret de d'actualitzar-la i eliminar-la, com també el de limitar-ne o impedir-ne l'accés, de manera temporal o definitiva, així modificar els termes i condicions d’aquest avís.
Les dades personals que Fundació Mil·lenari sol·liciti als usuaris es tractaran d'acord amb el principi de protecció de dades personals que s’estableix a la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i a les normes que la complementin o la substitueixen.
Fundació Mil·lenari no assumeix cap responsabilitat pels danys i perjudicis que es puguin derivar d'interferències o avaries telefòniques, desconnexions en el sistema electrònic, presència de virus informàtics, programes maliciosos, utilització de versions de navegadors no actualitzades, mal funcionament del navegador o qualsevol altre factor aliè al seu control.
Fundació Mil·lenari rebutja la responsabilitat sobre la informació continguda en pàgines web no elaborades per Fundació Mil·lenari, i molt especialment els continguts dels enllaços que hi hagi entre tercers i les pàgines web de Fundació Mil·lenari.
Tots els seus continguts, inclosos els textos, les imatges, el so, les animacions, el programari i qualsevol altre material que aparegui en els dominis, estan protegits pels drets de propietat intel·lectual o industrial corresponents, i pertanyen a Fundació Mil·lenari. La reproducció, l'ús, la distribució, la comercialització, la modificació, l’adaptació o comunicació pública així com qualsevol altra activitat que es pugui dur a terme amb la informació continguda en aquesta pàgina web i que es faci sense l'autorització de Fundació Mil·lenari són infraccions que es castiguen segons la legislació vigent.