Bonificacions per a la formació

Saps que pots formar-te a preu zero?
Empresari, aprofita les bonificacions per formar els teus treballadors a cost zero!

El Real Decret 395/2007 del 23 de març desenvolupat per l'ordre TAS 2307/2007 de 27 de juliol, garanteix que totes les empreses disposen d'una subvenció anual per la Formació contínua dels seus treballadors, bonificable a través de les seves cotitzacions socials. D'aquesta manera s'afavoreix la FORMACIÓ dels treballadors en benefici de l'empresa.

El crèdit de les empreses és anual i no acumulable. Si no es tramita en els terminis establerts, la Seguretat Social s'autoadjudica aquests fons destinats a formació, perdent la possibilitat de recuperar-los.

Qualsevol empresa, independentment del seu crèdit, pot realitzar com a mínim un curs de la nostra oferta.

1. Vols saber el crèdit disponible de la teva empresa? Descarrega't el document d'adhesió [pdf] i envia’l degudament omplert i signat per correu electrònic ([email protected]). Un cop rebut us informarem del crèdit del qual disposeu.
  2. Vols bonificar la formació dels teus treballadors?
    1. Si és un curs organitzat per Fundació Mil·lenari,cal que ens feu arribar la fitxa d'alumne/a [pdf]
    2. Si és un curs organitzat per un altre centre formatiu, posseu-vos en contacte i us facilitarem la documentació necessaria en funció de la tipologia del curs. El termini per rebre la documentació complimentada: 10 dies abans de l’inici del curs
  3. Tancament del procés de bonificació. La documentació variarà en funció del curs, un cop comunicada l'acció us la detallarem i farem arribar.
  4. Tarifes:
    1. GESTIÓ GRATUÏTA pels cursos organitzats per Fundació Mil·lenari