Serveis a les empreses

1. Formació a mida

Fundació Mil·lenari organitza el curs que més us convingui adaptat a les vostres necessitats formatives i en l’horari i lloc desitjats.

Feu-nos arribar les vostres propostes i us farem un pressupost sense compromís. També ens les podeu trametre per correu electrònic a l'adreça [email protected] o trucar-nos al telèfon 93 886 65 10

2. Bonificacions
logotip Fundación Tripartita para la formación y el empleo

Totes les empreses disposen d'una subvenció anual per la Formació contínua dels seus treballadors. Fundació Mil·lenari tramita la bonificació de la formació a través de les quotes de la Seguretat Social.

Més informació sobre bonificacions

3. Serveis específics

a. Adequació organitzativa
- Els llocs de treball actuals a la vostra empresa són els que necessiteu?
- Teniu una estructura funcional o orgànica o no teniu estructura organitzativa?
- Cada lloc de treball és ocupat per la persona més idònia?
Us ajudem a definir el perfil i estructura òptims per a la vostra organització.

b. Coaching d’equips
- Ha arribat el moment de renovar algun dels vostres equips de treball?
- Necessiteu crear un nou equip de treball?
- L’equip de Direcció s’ha estancat?
Adeqüem els equips de treball a les vostres necessitats.

c. Coaching executiu
- Us sentiu bloquejats o apàtics?
- Voleu millorar les vostres relacions dins l'àmbit professional?
- Voleu optimitzar els vostres talents i competències?
Us oferim un procés de treball personalitzat per aconseguir els objectius definits dins l'organització.

4. Lloguer d’espais

Fundació Mil·lenari disposa de diferents espais per cursos, reunions, seminaris, convencions i conferències.

Més informació sobre el lloguer d'espais

5. Organització de jornades i activitats

Fundació Mil·lenari col·labora amb les empreses en l’organització de jornades i activitats diverses adreçades als seus treballadors o clients. Aquestes es poden realitzar a les pròpies instal·lacions de l’empresa o, si es prefereix, a les de Fundació Mil·lenari.